Diploma d'especialització en Indústria Cosmètica i Dermofarmàcia

• Llicenciats i/o Grau de Químiques, Biologia, Bioquímica, Biotecnologia, Nutrició, Medicina i Farmàcia.
  • Professionals del sector cosmètic o farmacèutic que vulguin aprofundir en alguna de les matèries que es desenvoluparan en el postgrau.
  • Estudiants d'últim curs de Grau amb disponibilitat de temps (es comprovarà compatibilitat horària) i que finalitzin els seus estudis de Grau abans de la data fi del diploma.

DEICODEQ-A2-2023-3
Diploma d'especialització

• Aplicar la normativa i Reglament (CE) Núm. 1223/2009 de Productes Cosmètics. Funcions de Regulació.
  • Desenvolupar fórmules galèniques. Funcions d'I+D.
  • Avaluar la Seguretat d'un cosmètic (DIP). Funcions de Regulació.
  • Actuar d'acord les Bones Pràctiques de Fabricació de cosmètics. Norma ISO 22716. Funcions de control de qualitat.
  • Definir els principals processos Industrials per a la fabricació de cosmètics. Escalat industrial (laboratori/planta pilot/planta industrial). Funcions de Producció.
  • Identificar la fisiologia, sensibilització i possibles al·lèrgies de la pell. Funcions tècniques.

Sortides professionals:

• Tècnics/Tècniques o responsables del Departament de Producció.

• Tècnics/Tècniques o responsables de Departament de Qualitat.

• Tècnics/Tècniques o responsables de Departament d'I+D.

• Tècnics/Tècniques o responsables de Departament de Regulació

Ana María López Pujol
30 ECTS (426 h)
presencial
Idiomes en que s'imparteix:
Castellà
del 02/10/2023 al 13/10/2024

De dilluns a dijous de 16 a 19 h

Facultat de Química
C/ de Marcel·lí Domingo, 1 - Tarragona

Plànol de situació:

1970 €
Beques i facilitats de pagament:

• Possibilitat de fraccionament: 10% per la reserva de plaça al moment de fer la inscripció + 50% abans de l’inici del programa + 40% a meitat del programa.

• Bonificació: Aquest programa compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundació Estatal per a la Formació en l'Ocupació (FUNDAE). Més informació a Bonificació FUNDAE.

• Beques i facilitats de pagament: Beques FURV: Aquest postgrau disposa d’una de les 22 Beques FURV d’accés als títols propis de postgrau. Tota la informació a Beques FURV. Posibilitat de fraccionament: 10% reserva de plaça al moment de fer la inscripció + 50% abans de l’inici del curs + 40 % a meitat de curs. Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo. (FUNDAE). Més informació a Bonificació FUNDAE.

Telèfon de contacte:

977 779 963 (de dilluns a divendres de 9 a 14 h)

Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la Fundació Estatal FUNDAE. Per a més informació podeu adreçar-vos a: bonificacio@fundacio.urv.cat