Com crear ganes en els teus col·laboradors

• Curs tancat
  • Curs semipresencial

Cal destacar:

El programa Com crear ganes en les teves col·laboradors faculta mànagers i potencials mànagers a sobresortir en aquestes activitats a través del desplegament efectiu de les metodologies CliftonStrengths® i Gallup Q12®.

La primera permet identificar els talents dominants de les persones.

La segona mesura el grau de compromís (engagement) dels col·laboradors.

CGACOE-A1-2019-1
Certificat d'Aprofitament
Introducció:

Els mànagers pensen sovint en tàctiques, sistemes i processos. Sens dubte, aquests aspectes són importants per al correcte exercici del seu rol. No obstant això, si per alguna cosa es distingeixen els grans mànagers, és per la seva excel·lència en dirigir a les persones.

Els grans mànagers identifiquen, valoren i reverencien els talents únics de tots els seus col·laboradors. Saben que aquests constitueixen la seva principal font de motivació i la capacitat per poder executar algunes activitats de forma excepcional. I també saben que les persones no canvien tant. Els talents, a diferència dels coneixements i les habilitats, no poden adquirir-se. «El que la naturalesa no dóna, Salamanca no ho atorga », diu el proverbi llatí.

Partint d'aquest saber, els grans mànagers executen de forma excel·lent quatre activitats per canalitzar el talent de tots els seus col·laboradors cap a la consecució de resultats rellevants en la seva unitat de negoci (millora de la productivitat, els beneficis, la satisfacció dels clients o la disminució de la rotació del personal, entre d'altres):

1. Seleccionar als seus col·laboradors, basant-se en els seus talents, no únicament en la seva experiència, intel·ligència i determinació.
2. Deixar clares les expectatives, definint els resultats correctes (el què), no els passos correctes (el com).
3. «Motivar» als col·laboradors, centrant-se en les seves fortaleses, no en les seves debilitats.
4. Desenvolupar als col·laboradors, ajudant-los a trobar el paper que impliqui el millor encaix, no únicament a promocionar-al següent escalafó en la jerarquia.

Mànagers o potencials mànagers provinents de qualsevol tipus d’organització (fàbriques, hotels, sucursals bancàries, centres logístics, restaurants, clubs esportius, institucions educatives, etc.).
1. Experimentar la metodologia CliftonStrengths® i apreciar el seu potencial per al propi desenvolupament personal com mànagers i per a la direcció de l’equip humà. 2. Conèixer l’instrument Gallup Q12® per mesurar el grau de compromís (engagement) dels col·laboradors. 3. Millorar la capacitat de direcció de persones per part dels mànagers, basant-se en el seu autoconeixement i la consciència del que saben i fan els grans mànagers.
del 06/05/2019 al 29/05/2019
Dimecres 22 i 29 de maig de 09.00 a 14.00 i de 15.30 a 18.30 h.
Fundació URV Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) Av. Països Catalans 18, edificio S2 Campus Sescelades - 43007 Tarragona
semipresencial
Idiomes en que s'imparteix:
Castellà
18 h
Descomptes:

Descompte del 10% per a membres de l'associació d'Ex alumnes i amics de l'MBA de la URV

Coordinació acadèmica:
Joan Ramon Alabart Córdoba
Alfred Arias Barrio
Noemí Aymamí Ortíz
Telèfon de contacte:
Manolo de Noguera 977.558.602 (de 15.00 a 22.00 h de dilluns a divendres).
Susana Paxton 977.779.966 (de 08.00 a 14.30 de dilluns a divendres).
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat mitjançant la FUNDAE. Per a més informació podeu adreçar-vos a: bonificacio@fundacio.urv.cat