Fundació URV

Clàusula de consentiment

Us informem que les dades personals recaptades mitjançant aquest formulari, així com la vostra adreça de correu electrònic, seran incorporades al fitxer [PROMOCIÓ DE L'OFERTA ACADÈMICA I DE SERVEIS] amb el codi d'inscripció [2151741087] inscrit al Registre General de Protecció de Dades de la Agencia Española de Protección de Datos del que és responsable la FUNDACIÓ URV (d'ara en endavant FURV), NIF G43581321 amb domicili social al C. de l'Escorxador, s/n 43003 TARRAGONA, e-mail: formacio(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat, amb la finalitat d'informar-vos de les activitats acadèmiques i serveis que oferim. Es preveuen cessions a la URV.

Si bé podreu en qualsevol moment oposar-vos a aquests enviaments donant-vos de baixa al programa publicitari o bé, enviant un correu a lopd(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat.

La FURV, es compromet a utilitzar les dades recaptades mitjançant aquest formulari, únicament per a la finalitat esmentada anteriorment. L'interessat/ada declara tenir coneixement del destí i ús de les dades personals recaptades mitjançant la lectura de la present clàusula. L'enviament d'aquest e-mail, implica l'acceptació expressa de les clàusules exposades.

Així mateix, podrà exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i, si escau, d'oposició (Drets ARCO), en els termes establerts per la Llei Orgànica 15/1999 (LOPD), presentant una sol·licitud a través de correu electrònic a lopd(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat i acompanyada d'una còpia del seu DNI o document acreditatiu equivalent i indicant a l'assumpte "PROTECCIÓ DE DADES".

En compliment del deure d'informació contemplat a l'article 10 de la vigent Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSI), us comuniquem que el gestor de continguts de la web és la FURV. El domini d'Internet fundacio.urv.cat, es troba inscrit al registre corresponent, atenent a comunicacions dels usuaris i/o interessats a l'apartat habilitat del portal Web, en titularitat de la Universitat Rovira i Virgili.