· Agenda

Fira Rendez-vous CARNOT

Si el teu àmbit és la innovació i la cooperació tecnològica i busques tecnologia, socis o proveïdors, no et pots perdre aquest congrés!

El Rendez-vous Carnot 2017 de París és l'esdeveniment de referència en l'àmbit de la innovació i la cooperació tecnològica a França, on es troben empreses amb projectes d'R+D que busquen tecnologies, socis i proveïdors tecnològics.

França és el primer soci comercial de Catalunya, també en termes de tecnologia, on els proveïdors de tecnologia catalans són reconeguts per la seva qualitat i flexibilitat.

Per aprofitar les oportunitats que ofereix aquest mercat, ACCIÓ organitza, per quart any consecutiu, una visita de proveïdors tecnològics catalans al congrés.

Els participants podran conèixer les tendències i les demandes de tecnologies a França, i tenir un estand compartit a la fira, que inclou un espai d'exhibició i un espai per mantenir reunions. També obtindran suport en l'elaboració de les agendes B2B i acompanyament i assessorament personalitzat per part del personal d'ACCIÓ.

18 d'octubre

• Viatge Barcelona-París
  • Exposició a la fira
  • Trobades B2B
  • Sopar networking

19 d'octubre

• Exposició a la fira
  • Trobades B2B
  • Viatge de tornada a Barcelona

El cost de participació és de 990 € (més IVA) . Aquest  preu inclou la quota d'inscripció al Rendez - vous Carnot i la participació en el cost de l'estand compartit.