· Convocatòries

Convocatòria d'Ajuts Indústria del Coneixement - Llavor i Producte 2018

Us informem que s'ha obert el termini de presentació dels ajuts d'Indústria del Coneixement (Llavor i Producte) per l'any 2018 fins el 20/06/2018. Si esteu interessats/des en fer alguna sol·licitud cal fer-la mitjançant el Centre de Transferència de Tecnologia i innovació de la Fundació URV (CTTi-FURV).

Aquest programa, impulsat des de la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i gestionat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), vol afavorir la creació i la consolidació d'un ecosistema empresarial nou, d'alt valor afegit i intensiu en coneixement, basat en els resultats provinents dels diferents centres de generació de coneixement del sistema català de ciència i innovació, a fi i efecte d'aconseguir la generació de llocs de treball d'alta qualificació i una millora significativa de les activitats innovadores que han d'actuar com a motor de l'economia catalana en els propers anys (us adjuntem les bases).

Aquest programa compta amb dues Modalitats d'ajuts:

- Ajuts Llavor per a projectes innovadors amb potencial d'incorporació al sector productiu. L'import de cada ajut Llavor és d'una quantia fixa de 20.000 (vint mil) euros.

- Ajuts Producte destinats a l'obtenció de prototipus i a la valorització i transferència dels resultats d'investigació generada per equips de recerca de Catalunya. L'import de cada ajut Producte és d'un màxim de 100.000 (cent mil) euros.

La sol·licitud d'aquests ajuts, cofinançats per fonts FEDER, inclou uns formularis normalitzats de la pròpia AGAUR i s'haurà de presentar per via electrònica mitjançant l'aplicació SIFECAT1420, per la qual cosa us demanem que si teniu alguna iniciativa a presentar contacteu amb el vostre tècnic/a del CTTi-FURV.

Trobareu tota la informació a  la web de l'AGAUR, però també us adjuntem una presentació que han elaborat amb els criteris d'avaluació i els motius més habituals de denegació per tal que ho tingueu en comte a l'hora de redactar les propostes.