· Agenda

La subhasta judicial: Crònica d'una mort anunciada

Si tens relació amb entitats bancàries o bé amb el món inmobiliari, t'interesa!

A data d'avui, més del 80% de subhastes judicials queden desertes, la qual cosa explica la insostenible realitat dels nostres jutjats, que posa de manifest la ineficàcia de la tradicional subhasta judicial com a mecanisme ordinari de realització forçosa. Partint d'aquesta realitat, aquesta conferència té per objecte plantejar com és possible activar una alternativa que permeti aconseguir el millor preu de venda del bé objecte d'execució, evitant així que l'entitat bancària se l'acabi adjudicant, en perjudici de totes les parts del procés judicial i, de retruc, de la societat.

Ponents:

Dra. Elisabet Cerrato, professora agregada interina a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i fundadora de Litigest.

Dra. Roser Casanova, investigadora postdoctoral a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i fundadora de Litigest.

Data i hora: 13 de març a les 19 hores.

Lloc: Col.legi d'Economistes de Catalunya seu de Tarragona (Rambla Nova, 58-60, 5èA, Tarragona).

Inscripció gratuïta