· Agenda

Brokerage Event Smart City 2017

ACCIÓ organitza el Brokerage Event del Smart City Expo World Congress en el marc d'activitats del projecte EEN (Enterprise Europe Network), del qual ACCIÓ forma part i que agrupa més de 600 organismes de suport a l'empresa a 66 països.

Aquesta activitat de networking s'organitza en el marc del Congrés Smart City 2017, esdeveniment mundial que es focalitza en les ciutats intel·ligents i que tindrà lloc els dies 14-16 de Novembre.

El congrés reunirà a més de 400 agents clau i innovadors per tal de compartir coneixement, debatre els reptes de les nostres ciutats i inspirar a tothom a fer un desenvolupament de ciutats més intel·ligent i més sostenible.

D'aquesta manera, es dóna l'oportunitat a pimes, start-ups, emprenedors, centres tecnològics i universitats de trobar socis per a cooperació internacional, acords de venda i llicències, joint ventures, subcontractació, transferència tecnològica o projectes d'R+D.

Les empreses participants en aquest Brokerage Event tindran l'oportunitat de fer reunions individuals de 30 minuts pre-acordades amb organitzacions d'arreu del món per presentar els seus productes, serveis o tecnologies.

Com participar-hi:

• Fins al 30 d'octubre: Registre a la plataforma de l'esdeveniment i creació d'un o més perfils de cooperació que descrigui l'oferta o demanda. Aquest serà publicat en el catàleg online del Brokerage Event.
  • Del 4 de setembre al 6 de novembre: Selecció dels perfils de col·laboració empresarial més interessants i sol·licituds de reunions. Es poden rebre invitacions per a fer una reunió, i es poden acceptar o rebutjar a través de la plataforma.
  • Del 14 al 16 de novembre: Les reunions bilaterals es celebren dins les franges horàries escollides pels participants, a l'estand del Brokerage Event.