Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació

El Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) satisfà des de l'àmbit universitari les necessitats tecnològiques i de serveis generats pels sectors productius i d'administració, mitjançant la gestió de Transferència de Tecnologia i Coneixements, la gestió de la Propietat Intel·lectual i Industrial, la Vigilància Tecnològica, l'Emprenedoria i l'oferta d'Infraestructures de Transferència (Viver d'Empreses).

El CTTi s’ha constituït com a UNITAT DE VALORITZACIÓ de la URV (UV-URV). Aquest pas ha estat possible gràcies al suport d’ACCIÓ (Ajut 2010 per la creació de la UV-URV), i del MICINN (ajut per al desenvolupament del Pla Estratègic del CTTi, (PETRA) que s’està portant a terme del 2010-2013.

El model que segueix la UV-URV es basa en una unitat de valorització i comercialització integrada que engloba les àrees de Transferència de Tecnologia, Propietat Industrial i Intel·lectual (PI), Emprenedoria i Ajuts. La UV-URV ha realitzat diverses iniciatives dirigides a valoritzar resultats de recerca de la URV amb potencial innovador.

Xarxes de les quals forma part:

Amb el suport de:

• ACC1Ó - Xarxa de Trampolins Tecnològics