Borsa de Treball

Si vols accedir als processos de selecció de les empreses, entitats i grups de recerca que col·laboren amb nosaltres, envia'ns el teu CV actualitzat abans de la data límit (identificant el nom del fitxer amb el teu nom i cognoms) a l'adreça especificada, indicant la referència de l'oferta que t'interessa.

BEQUES PER PROJECTES DE RECERCA

Actualment no hi ha cap vacant de beca activa.

CONTRACTES LABORALS

Lloc de treball:Tècnic/a Superior de formació

Descripció del lloc de treball:
El Centre de Formació Permanent de la Fundació URV, ubicat a Reus, és responsable de la promoció i gestió dels programes de títols propis de postgrau, formació continua, formació a mida i programes d'Study Abroad, entre d'altres serveis, de la Universitat Rovira i Virgili. Té la missió de posar a l'abast de la ciutadania, els professionals i les organitzacions, programes i serveis formatius de qualitat que els facilitin l'ampliació de coneixements, el reciclatge i l'especialització professional, amb visió global. Actualment està buscant una persona proactiva, amb experiència en gestió de projectes i programes formatius, per assumir la responsabilitat tècnica de l'àmbit dels títols propis de postgrau i integrar‐se en l'equip de coordinació del centre. Es tracta d'un lloc de treball d'estructura, de caràcter permanent.

Funcions del lloc de treball:

• Participar en la detecció de necessitats formatives i elaborar l'anàlisi de viabilitat dels programes de títols propis de postgrau.
  • Facilitar suport tècnic als responsables acadèmics i institucionals en el disseny, aprovació, execució i avaluació dels programes i l'oferta de títols propis de postgrau.
  • Vetllar per la qualitat i el correcte desenvolupament dels programes formatius.
  • Atendre als clients i proveïdors interns i externs, i coordinar‐se directament amb la resta d'àrees de treball de la Fundació, la URV i altres institucions públiques i privades.
  • Dissenyar i gestionar projectes d'innovació dels programes, productes i serveis del centre relacionats amb el postgrau.
  • Les funcions transversals d'un grup I, tècnic/a superior, relatives a la comunicació, organització, planificació i coordinació de les activitats de la seva àrea de responsabilitat.

Perfil personal i professional requerit:

• Formació universitària preferentment en l'àmbit de les ciències socials i les humanitats.
  • Experiència prèvia mínima de 3 anys en funcions de gestió i coordinació de programes formatius; es valorarà experiencia en l'àmbit de la formació permanent i en l'educació superior.
  • Competències lingüístiques: Català i castellà. Anglès nivell mínim B2.
  • Competències TIC: paquet office i Moodle (entorn virtual de formació).
  • Competencias personales: Orientació al client intern i extern, Resolució i capacitat de decisió, Capacitat de treball en equip i de gestió de projectes, Habilitats de comunicació interpersonals.
  • Altres: Carnet de conducir i vehicle propi

Condicions laborals:

• Tipus de jornada: 37,5 h set
  • Lloc de treball: Fundació URV ( Centre de Formació Permanent). Reus.
  • Contracte temporal els 12 primers mesos. A partir de l'any contracte indefinit
  • Retribució: entre 27.515,57 i 32.374,26 euros anuals bruts (segons vàlua personal i professional)
  • Incorporació: a partir del 15 setembre 2017

Enviament currículums:

A/e: rrhh(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat
Data límit: 4 de setembre de 2017

Descarregar vacant en pdf.