Diploma de Postgrau en Mediació

• Curs tancat
  • Curs semipresencial

Cal destacar:

EL CFP-FURV ÉS CENTRE DE FORMACIÓ DE MEDIADORS AUTORITZAT PEL MINISTERI DE JUSTÍCIA

Aquest programa està homologat pel Centre de Mediació de Dret Privat de la Generalitat de Catalunya.

EMEDA-M4-2017-5
Diploma de Postgrau
Introducció:

D'acord amb la normativa vigent sobre mediació en l'àmbit del dret, per tal que una persona pugui inscriure's en els registres del Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya i/o Dret de Família ha de tenir una formació específica en mediació.
Aquest curs pertany a la formació que corresponent a la part general, així com l'específica del dret privat i el dret de família, establert pel Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya.

Aquesta formació s'adquireix fent determinats cursos, homologats pel Centre, amb una durada mínima de 230 hores, i que han de ser impartits per centres docents universitaris o bé pels col·legis professionals o altres corporacions de dret públic

Diplomats, llicenciats i graduats, així com professionals dels àmbits empresarials, de l'Administració Pública, social, de la salut, centres educatius i gestió de recursos humans.

Formar professionals des d'un punt de vista teòric-pràctic i d'aprenentatge d'habilitats per aquelles persones que vulguin exercir la professió de mediador o que part de la seva tasca professional estigui dirigida a la gestió d'equips humans o el tractament de conflictes en qualsevol àmbit.

Itinerari formatiu:

Aquest Diploma de Postgrau està dissenyat per a poder cursar els seus mòduls com a cursos d'extensió universitària, obtenint en finalitzar-los, un certificat d'aprofitament:

Curs General de Mediació i Gestió de Conflictes

Mediació en l'Àmbit del Dret Privat

Mediació en l'Àmbit Familiar

Sortides professionals:

El Diploma d’Especialització en Mediació capacita per a exercir de forma professional tasques de mediació i gestió de conflictes en diferents àmbits, tant públics com a privats: civil, familiar, mercantil, hipotecari, educatiu i comunitari, docent i formador en l’àmbit de la mediació i la conflictologia.

del 21/10/2017 al 29/12/2018
Silvina Martins
Lila Messibah
Telèfon de contacte:
Aquest curs compleix els requisits per ser bonificat a través de la Fundació Tripartita (FTFE). Per a més informació podeu contactar amb Pilar Álvarez: bonificacio.tripartita@fundacio.urv.

Entitats col·laboradores:

ADDO                     catedra