· CURS

Cursos de llengua xinesa

Gràcies a l'acord entre la Fundació Institut Confucio de Barcelona, el Centre d'Estudis Hispànics de la URV i la Fundació URV, a partir de juliol de 2018, la URV és un Centre Associat per a la impartició dels cursos en línia del programa de Xinès Gran Muralla.

El programa Xinès Gran Muralla, és un nou mètode per aprendre xinès de forma virtual, a partir d'una sèrie de materials que permetran a l'alumne estudiar xinès d'una forma eficient i còmoda, amb classes en directe a través de la xarxa, vídeos i exercicis per poder practicar al seu ritme i sense desplaçaments.

Adreçat a alumnes majors de 17 anys, tinguin o no coneixements previs de xinès. Els menors de 17 anys hauran de disposar de l'Examen HSK 3 o del YCT 4, amb un resultat superior al 75%.

Mínim 8 alumnes per grup.

Dates: del 28/09/2018 al 16 juny de 2019

Contacte: ceh@urv.cat