Sol·licitud d’informació de programes de formació

Marca les teves àrees d'interès i contactarem amb tu per facilitar-te la informació que necessites. Si us plau, omple els següents camps amb les teves dades

*Els camps són obligatoris

En compliment de l'art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les dades personals que proporcioneu s'incorporaran i es tractaran en un fitxer de la URV, la finalitat del qual és gestionar les campanyes de màrqueting i les accions de promoció i difusió de programes de formació i serveis i les accions de captació i fidelització d'estudiants i empreses. Es preveuen cessions a la Fundació URV.

El responsable d'aquest fitxer és el/la gerent de la Universitat Rovira i Virgili, amb domicili a Tarragona, carrer de l'Escorxador, s/n. Teniu dret a accedir, rectificar i, si s'escau, cancel·lar les vostres dades i a oposar-vos al seu tractament, en les condicions previstes en la legislació vigent. Per exercir aquests drets, heu d'adreçar un escrit o formulari al c/Escorxador s/n, 43003 Tarragona o al registre electrònic de la URV.