· Agenda

4rt. Fòrum d'Inversió CAT SUD

La Diputació de Tarragona, l'Ajuntament de Tarragona, l'Ajuntament de Reus, ACCIO -l'Agència per a la competitivitat de l'empresa de la Generalitat de Catalunya- i la Universitat Rovira i Virgili, a través de la Càtedra d'Emprenedoria, convoquen aquest fòrum d'inversió adreçat a persones emprenedores i inversores del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i del Baix Penedès.

La cita esdevé un punt de trobada amb l'objectiu de:

• Facilitar l'acostament de les persones amb projectes innovadors, viables i amb elevat potencial de creixement a persones inversores.
  • Assessorar les persones emprenedores per tal d'accedir a fons de finançament privats.
  • Donar a conèixer els projectes empresarials i potenciar l'emprenedoria de les nostres comarques.

Com hi podeu participar?

Si teniu un projecte empresarial i esteu buscant finançament, podeu participar al 4t Fòrum d'Inversió CAT Sud omplint el formulari que trobareu AQUÍ i que haureu d'enviar-lo emplenat a ocupacioemprenedoria@dipta.cat.

Dates i ubicació

El 4t Fòrum d'Inversió CAT SUD tindrà lloc el dijous 30 de gener de 2020 a partir de les 9.00 hores a l'Auditori Diputació (Carrer Pere Martell, 2 de Tarragona).