· Agenda

Acte de reconeixement als projectes guanyadors R2B2019

Ens complau convidar-vos a l'acte d'entrega dels ajuts Research to Business per a la valorització del coneixement als projectes guanyadors aquest 2019.

Amb aquest esdeveniment volem compartir i presentar a tota la comunitat universitària les iniciatives seleccionades per aproximar al mercat certes tecnologies desenvolupades a la URV.

Podeu convidar a les persones dels vostres equips a les quals pugui interessar assistir-hi.

La Sra. María José Figueras Salvat, Rectora Mgfca. de la Universitat Rovira i Virgili, presidirà l'acte que tindrà lloc el dia 19 de novembre, a les 9.30 hores a la sala multimèdia del Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació de la Fundació URV (edifici S2 del Campus Sescelades).

Si us plau, confirmeu l'assistència enviant un correu electrònic a unitat.valoritzacio(ELIMINAR)@fundacio.urv.cat