· Agenda

I Jornada Talent URV&Empreses

La Universitat Rovira i Virgili, a través de la Càtedra URV-Empresa per al Foment de l'Emprenedoria i Creació d'Empreses i la Fundació URV, han endegat un nou projecte anomenat "Programa Talent FURV-URV Emprèn" amb la col·laboració del teixit empresarial del territori.

L'objectiu del programa és promoure les sinergies entre projectes emprenedors, empresaris i els serveis i tecnologies sorgides de la URV. Amb l'obertura de nous punts de trobada entre aquests agents volem augmentar la innovació híbrida startup-empresa, augmentar les oportunitats de negoci i en definitiva retenir el talent a les nostres contrades.

El Programa Talent FURV-URV Emprèn es va iniciar a l'abril d'aquest any conjuntament amb un grup d'empreses amb l'esperit d'incloure totes aquelles empreses de la Catalunya Sud interessades en innovar, conèixer i potenciar el talent de les nostres comarques.

La Jornada començarà amb una mostra dels contactes sorgits com a conseqüència de la feina feta dins el programa Talent FURV-URV Emprèn. Seguidament, els representants dels següents projectes emprenedors: ValueinData Consulting, SEO Alive, Smartwin Tarraco i Easy2BWise, exposaran el seus projectes a empresaris i emprenedors. Comptarem amb una conferència on s'exposarà una font de finançament alternatiu, el Venture Debt, a càrrec de l'empresa BeSpoke Capital. Acabarem amb un espai de networking i dinar a peu dret.