· Convocatòries

Cupons a la Internacionalització

Els Cupons a la Internacionalització són cupons de descompte econòmic directe que pots bescanviar per un servei expert en internacionalització ofert pels proveïdors acreditats d'ACCIÓ. Els cupons t'ajuden a posar en marxa el teu projecte d'exportació, és a dir, a aconseguir les teves primeres vendes en els mercats internacionals.

La convocatòria 2019 és oberta, demana ara el teu cupó!

Què ofereixen?

Els Cupons a la Internacionalització es poden bescanviar per un o més d'aquests serveis:

• Diagnosi del potencial d'internacionalització de l'empresa.
  • Desenvolupament del Pla de Promoció Internacional: selecció del producte o servei a internacionalitzar, dels països de destí, dels canals de distribució, elaboració del llistat de clients potencials.
  • Subcontractació d'un Export Manager.
  • Gestió per al registre de marca i de patents en mercats internacionals.
  • Formació en comerç internacional.

A qui van dirigits?

Aquests ajuts van dirigits a empreses que encara no exporten o que exporten fins a un màxim del 15% de la seva facturació, és a dir, empreses amb poca experiència exportadora o que encara no han exportat mai.

Proveïdors acreditats

La subcontractació dels serveis cal fer-la a través d'algun d'aquests proveïdors acreditats per ACCIÓ:

- Entitats d'assessorament i formació especialitzades en processos d'internacionalització

- Assessors acreditats especialitzats en internacionalització o en patents i marques (hauran de ser subcontractats per alguna entitat acreditada per realitzar el servei).

Ets un proveïdor i et vols acreditar perquè els teus clients es puguin beneficiar dels Cupons a la internacionalització?

Condicions i sol·licitud

El cost subvencionable màxim és de 5.000 euros per empresa/any, i l'ajut d'ACCIÓ és del 80% de l'import (ajut màxim de 4.000 euros). Pots sol·licitar més d'un cupó, sempre i quan l'import total dels costos dels serveis sol·licitats no sobrepassi els 5.000 euros.

Termini

Convocatòria 2019 oberta fins al 14 de novembre a les 14h. Demana ara el teu cupó!

Passos per fer la sol·licitud

1. Escull el servei que t'interessa i el proveïdor amb qui vols treballar.
  2. Presenta la teva sol·licitud seguint les bases de la convocatòria.
  3. Porta a terme el projecte: quan rebis la resolució d'acceptació per part d'ACCIÓ, obtindràs el teu cupó per començar a treballar. Disposes de vuit mesos per dur a terme el servei.
  4. Justifica la feina feta: al finalitzar el servei, l'entitat proveïdora presentarà els justificants adients a ACCIÓ. No caldrà que facis cap gestió per tal de rebre l'import de l'ajut.

Contacta amb nosaltres per conèixer-ne tots els detalls.