· Convocatòries

Nuclis d'R+D empresarial internacionals. L'impuls per a les grans idees innovadores

Es parla molt de recerca i desenvolupament, però només qui fa projectes d'R+D de veritat coneix les dificultats tècniques i els elevats costos econòmics que suposen. I si, a més, s'afegeix la derivada de col·laborar amb un o més socis d'altres països i cultures, la dificultat ja sembla infranquejable.

Per tal de reduir el risc que comporta el desenvolupament de nous productes o serveis tecnològics d'alt risc, ACCIÓ obre una nova convocatòria d'ajuts per finançar projectes empresarials d'R+D duts a terme a Catalunya entre empreses catalanes i socis internacionals.

Els Nuclis d'R+D empresarial internacionals t'ofereixen fins a 200.000 euros a fons perdut per desenvolupar el teu projecte durant dos anys i mig.

Alemanya, França, Corea del Sud, Escòcia o Israel són alguns dels països o regions estratègics amb els quals pots col·laborar per beneficiar-te de l'ajut. Consulta tota la informació de la convocatòria i no ajornis més les teves grans idees.

La data límit per sol·licitar l'ajut és el 10 d'octubre.

Consulta'ns i t'ajudarem a trobar l'encaix del teu projecte dins dels Nuclis d'R+D empresarial internacionals!