· Agenda

III Fòrum d'Inversió CAT SUD

Vine a conèixer els millors projectes emprenedors del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre!

El 31 de gener tens una cita a la ciutat de Tarragona, al III Fòrum d'Inversió CAT SUD, l'escenari dels millors projectes empresarials del Sud de Catalunya, i una jornada única per conèixer noves startup i projectes empresarials en diferents sectors.

Els Ajuntaments de Tarragona i Reus, la Diputació de Tarragona, ACCIÓ i la URV (Universitat Rovira i Virgili), convoquen per tercer any un fòrum d'inversió de la Catalunya Sud, adreçat a persones emprenedores i inversors del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre.

Durant aquest III Fòrum d'Inversió també podràs conèixer el cas d'èxit de Place to plug. Es tracta d'una startup tarragonina que ha desenvolupat una plataforma per connectar conductors de vehicles elèctrics i amfitrions (individus, negocis o institucions) que ofereixin un endoll per carregar el vehicle. Des de la seva creació l'any 2015, Place to plug ha aconseguit finançament de plataformes com KIC InnoEnergy i Crowdcube. Recentment ha estat una de les empreses seleccionades per presentar els seus projectes a Silicon Valley a través de la plataforma d'innovació d'startups, Plug and Play.

A més, també podràs accedir a un espai privat per fer networking durant tot el matí.

T'hi esperem!