· Convocatòries

Oberta convocatòria Premis Nacionals de Recerca 2018

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya, convoca enguany els Premis Nacionals de Recerca.
Aquests guardons tenen com a finalitat fomentar el reconeixement social de la ciència i l'activitat dels investigadors, mecenes, empresaris i comunicadors científics vinculats al nostre país.

Els guardons consten dels premis següents:

• Premi Nacional de Recerca
  • Premi Nacional de Recerca al Talent Jove
  • Premi Nacional de Comunicació Científica
  • Premi Nacional de Mecenatge Científic
  • Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I

Segons les bases dels Premis, les universitats (òrgans de govern, facultats, escoles, departaments), els centres de recerca, instituts universitaris de recerca, les acadèmies, les empreses i fundacions i, en general, tots els agents del sistema català de recerca i innovació, poden presentar candidatures a totes les categories (més informació a la carta adjunta).

La presentació de candidatures caldrà fer-la a través del web www.fundaciorecerca.cat/premi, on trobarà tota la informació necessària i les bases per a presentar la candidatura en qualsevol de les modalitats dels Premis Nacionals de Recerca. El termini de presentació de candidatures finalitza el 28 de setembre de 2018 a les 14.00 hores.